Co nowego w Odoo 13?

Przedstawiamy nowości w Odoo Community i Enterprise

Jakie nowości mamy dla Was w Odoo 13? W tym roku, zarówno osoby korzystające z naszego systemu ERP w wersji Community jak i Enterprise, doczekały się wielu nowych funkcjonalności oraz usprawnień. Prezentujemy najważniejsze z nich!


Nowe rozwiązania marketingowe

W tym roku, dużo uwagi poświeciliśmy rozbudowie marketingowej oferty Odoo. Na niektóre z usprawnień wielu z Was czekało już od dawna, innymi - zaskoczyliśmy siebie samych! 

  • Moduł Promocji i Kuponów - aplikację służącą do promowania sklepów oraz zapewniania klientom rabatów i promocji przenieśliśmy do wersji Community.

  • Kreator stron WWW - jedno z Waszych ulubionych narzędzi, pozwalające tworzyć proste w obsłudze i ciekawe strony internetowe oraz gromadzić wartościowe informacje o klientach, przenieśliśmy z formuły Enterprise do Community.

  • Więcej wideo - w najnowszej wersji Odoo dodaliśmy możliwość prezentowania Twoich produktów na stronie internetowej przy pomocy filmów wideo. Dzięki temu ,dostarczysz swoim klientom maksimum wiedzy w najprostszej formie. Funkcja jest obsługiwana przez stronę internetową Odoo Wideo produktu z modułem Multi Images dla wersji Odoo - 10, 11 i 12.

  • Nowy przycisk - Kup Teraz - jego kliknięcie przenosi Twojego klienta prosto do kasy, z wybranym produktem dodanym do koszyka.

  • Rozwój usług posprzedażowych. W Odoo 13 otrzymasz możliwość zarządzania zwrotami, kuponami i naprawami bezpośrednio z widoku złożonej reklamacji. Dzięki temu, łatwiej zintegrujesz współpracę między działami i zorganizujesz pomoc dla Twojego klienta.

  • Możliwość wykorzystania kolorów i czcionek obecnych w identyfikacji wizualnej Twojej firmy w dokumentach. Od teraz każdy skrawek papieru, który opuści Twoją firmę, będzie z nią kojarzony - na pierwszy rzut oka.


Zarządzanie pracownikiem

W tej wersji Odoo, wprowadziliśmy wiele rozwiązań ułatwiających zarządzanie firmą poprzez lepsze dysponowanie umiejętnościami Twoich pracowników. 

  • Moduł Zarządzania Umiejętnościami - do Odoo 13 dodaliśmy nową aplikację, opartą na istniejącym już module Pracownik, która pomaga zarządzać pracownikiem zgodnie z jego umiejętnościami i możliwościami. Wszystko, co Twój pracownik potrafi, może wprowadzić bezpośrednio do systemu. Dzięki temu, możesz m. in. planować sesje treningowe dla Twojego pracownika oraz rozliczać go z postępów.

  • Wprowadziliśmy rozwiązanie pozwalające monitorować aktywność pracowników, dzięki któremu automatycznie wykryjesz ich obecność.


Sprawnie działający magazyn

W Odoo 13 skupiliśmy się nie tylko na pracownikach umysłowych, ale także na tych, których większa część zadań jest realizowana w magazynie

  • Nowa funkcja Prognoza Inwentarza pozwala zobaczyć, które produkty i w jakiej ilości danego dnia wyszły z magazynku oraz zostały do niego przyjęte.

  • Dodaliśmy możliwość skanowania kodów kreskowych smartfonem


Wygodna księgowość

Także moduł Sprzedaż w Odoo doczekał się usprawnień. Pojawiły się w nim dwa nowe widżety:

  • Ribbon Widget - pokazuje status każdej wystawionej faktury, dzięki czemu możesz na pierwszy rzut oka zobaczyć, który z klientów zalega z zapłatą,

  • Calculator Widget - pozwala automatycznie wykonywać operacje arytmetyczne, takie jak obliczenie ceny.


Co jeszcze zmieniło się w Odoo 13?
Do najnowszej wersji Odoo dodaliśmy między innymi:

  • możliwość drukowania etykiet do zwrotu paczek przez FedEx,

  • możliwość logowania się do interfejsu jako pracownik, nie użytkownik,

  • możliwość skanowania identyfikatora jako formy logowania się,

  • widżet podpisu, którym możesz sygnować np. zamówienia zakupu czy potwierdzenia dostawy,

  • możliwość szybkiego wchodzenia grup, do których należy każdy pracownik,

  • przeniesienie z wersji Community do Enterprise raportów finansowych firmy, zawierających m. in. informacje o wypłatach, bonusach i podatkach,

  • możliwość wprowadzania do systemu podwykonawców,

  • zmianę nazwy: Metoda Dostawy na Metoda Wysyłki,

  • ciekawostkę dla programistów - Odoo 13 działa na jQuery 3.x,

  • stoper w zleceniach pracy, pozwalający realnie obliczyć czas realizacji zadania,

  • aplikację Zarządzanie Usługami Terenowymi,

  • opcję Mój Profil,

  • rozwiązania ułatwiające pozyskiwanie leadów przez sprzedawców,

  • możliwość zarządzania certyfikatami online Twoich pracowników.

 
 

Pełna lista zmian tutaj

Jeśli chcesz:
  • przenieść swój sklep do najnowszej wersji Odoo,

  • przejść ze starszej wersji Odoo do Odoo 13

skontaktuj się z nami! Przedstawimy Ci najlepsze rozwiązania na rynku i dopasujemy je do Twoich indywidualnych wymagań.