Social Media marketing w Odoo 15

W Odoo 15 wprowadzono wiele funkcjonalnych zmian i unowocześnień, które opisujemy na naszym blogu. Dziś chcemy Ci popkakzać, jak najnowsza wersja Odoo ułatwia prowadzenie działań marketingowych w mediach społecznościowych.

O roli Social Mediów w marketingu oraz budowaniu wizerunku firmy nie musimy nikomu mówić. Marketing społecznościowy to jedna z najskuteczniejszych metod marketingowych we współczesnym świecie biznesu. 


Moduł - marketing w Social Mediach

Moduł Social Media w Odoo pozwoli Ci łatwo komunikować się z Twoimi klientami przy pomocy Social Mediów. Z Odoo 15 masz szybki dostęp do popularnych platform mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter, Linkedin, Youtube i Instagram.


Jakie funkcje wprowadza moduł mediów społecznościowych?

W module Social Media Odoo otrzymujesz wiele możliwości, pozwalajacych na publikowanie postów, czy monitorowanie swoich kanałów w mediach społecznościowych. Są to m. in. możliwość:

  • publikowania postów bezpośrednio z poziomu Odoo,

  • planowania postów w mediach społecznościowych w czasie, kiedy aktywność Twoich odbiorców jest największa,

  • powiadamianie subskrybentów swojej witryny za pomocą powiadomień Web Push Up,

  • wchodzenie w interakcje ze społecznością z pulpitu nawigacyjnego modułu,

  • śledzenie linków,

  • zdobycie szczegółowych informacji na temat przeprowadzanych kampanii marketingowych, takich jak ilość kliknięć, utworzone leady czy sprzedaż.


Powiadomienia Web Push Up

Aplikacja Social Media w Odoo umożliwi Ci także wysyłanie powiadomień do klientów. Dzięki nim, dasz znać swoim followersom o nowych produktach, usługach, artykułach, aktualizacjach i wielu innych.