Projekty

To co lubisz, tak jak lubisz

Nowoczesny Interfejs

ORGANIZUJ

W prosty sposób przeciągaj i upuszczaj elementy, aby łatwo grupować zadania na właściwym etapie.

WYZNACZAJ TERMINY

Łatwo sprawdź plany innych członków zespołu i reorganizuj pracę, by zmieścić się w terminach.

PLANUJ

Bądź na bieżąco z terminami i postępami prac nad projektami, dzięki przejrzystemu wyglądowi podsumowania.

ANALIZUJ

Zyskaj pełny obraz całości wykonywanych prac i stanu poszczególnych zadań. Lepiej zaplanuj wykonywanie następnych projektów z Odoo.

Przewiduj przyszłe zapotrzebowanie

Zyskaj przejrzyste informacje na temat efektywności i dostępności pracowników. 

Z Odoo wygodnie przydzielisz zespoły i pracowników do poszczególnych zadań, biorąc pod uwagę zgłoszone urlopy i zwolnienia.  Dzięki prognozom opartym na danych z projektów dotychczasowych, z większą dokładnością zaplanujesz z wyprzedzeniem kolejne projekty. Zwiększysz zyski, zestawiając deklaracje i prognozy pracowników z realnymi podsumowaniami wykonanych zadań, wygenerowanymi przez Odoo.


Dowiedz się więcej